loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ebrahim kalate rahmani بازدید : 988 یکشنبه 10 مهر 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین با کیفیت بالا|

داستان :

سیمین (لیلا حاتمی) می‌خواهد به همراه همسرش نادر و دخترش ترمه از ایران برود و همه مقدمات این کار را فراهم کرده. اما نادر (پیمان معادی) نمی‌خواهد پدرش را که از بیماری آلزایمر رنج می‌برد تنها رها کند. این اختلافات باعث می‌شود سیمین از دادگاه درخواست طلاق کند اما دادگاه درخواستش را رد می‌کند و مجبور می‌شود به خانه پدرش برگردد. ترمه تصمیم می‌گیرد پیش پدرش نادر بماند به امید اینکه مادرش سیمین پیش آنها برگردد. نادر نمی‌تواند از عهده مراقبت از پدرش بر بیاید پس برای این کار یک مستخدم به نام راضیه (ساره بیات) استخدام می‌کند. این زن جوان که باردار است این کار را بدون اطلاع همسرش حجت (شهاب حسینی) قبول کرده‌است. یک روز نادر به خانه بر می‌گردد و میبیند پدرش طناب پیچ شده وقتی راضیه برمیگردد و…

ebrahim kalate rahmani بازدید : 468 چهارشنبه 06 مهر 1390 نظرات (0)

ساخت اسلاید شو امروزه یکی از علاقه مندی های کاربران کامپیوتر است . با افزایش روز افزون استفاده از دوربینهای دیجیتالی و عکسهای دیجیتالی ساخت اسلایدشوهای فلش طرفداران زیادی پیدا کرده است . برنامه AnvSoft Photo Flash Maker Platinum برای شما تمام آنچیزی را که نیاز دارید تا یک اسلاید شوی زیای حرفه ای بسیازید را فراهم کرده است . تمام آنچیزی که شما باید در اختیار این برنامه قرار بدهید عکس ، موسیقی و یا فایل ویدئویی است . این برنامه از فرمتها بسیار زیادی پشتیبانی میکند و محدودیتی در تعداد فایل و .. ندارد . اما ویژگیهای این برنامه : ایجاد گالری های فلش ، طراحی و ساخت اسلاید شو با تعداد نامحدود تصاویر ، قابلیت اضافه کردن موسیقی به اسلاید شو ، ایجاد گالری های بسیار زیبای سه بعدی ، ساخت بنرهای متحرک ، رایت فایل ایجاد شده مستقیما بر روی سی دی/دی وی دی ، نصب و آسان و استفاده بسیار راحت برای کاربران مبتدی ، کاملا رایگان ، رابط گرافیکی زیبا و …

ebrahim kalate rahmani بازدید : 418 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار وبگردی با IP ناشناسReal Hide IP 4.1.5.6



برخی از ویژگی های نرم افزار Real Hide IP 4.1.5.6:

- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و…
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- سازگار با مرورگر های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
ebrahim kalate rahmani بازدید : 594 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)
موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای متیــــــن دوحنجره به نام خاطـــــــــــره l Exclusive l

|با 3 کیفیت متفاوت + موزیک این ویدئو + بدون تگ تبلیغاتی سایت |


ebrahim kalate rahmani بازدید : 268 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (0)

ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید.

ویژوال بیسیک تا نسخه ۳ به صورت ۱۶ بیتی بود. از نسخه ۵ به بعد فقط ویرایش ۳۲ بیتی آن ارائه شد. (نسخه ۴ هم به صورت ۱۶ بیتی و هم به صورت ۳۲ بیتی عرضه شده بود).

ویژوال بیسیک از نسخه ۶ به بعد بر پایه چارچوب دات‌نت (NET.) ارائه شد. اگر چه با ظهور ویژوال بیسیک دات نت اکثر برنامه‌نویسان ویژوال بیسیک ۶ به آن گرویدند، ولی نسخه ۶ همچنان طرفداران ویژهٔ خود را دارد.

ویژوال بیسیک برای توسعه سریع نرم افزار (RAD یا Rapid Application Development) بر پایه رابط گرافیگی کاربر (GUI یا Graphical User Interface) توسعه داده شد. دسترسی آسان و سریع به پایگاه دادهها با استفاده از DAO ،RDO یا ADO و ایجاد کنترل‌های اکتیو ایکس از جمله مواردی هستند که این زبان را برای RAD مناسب کرده‌اند.

دانلود و توضيحات در ادامه مطلب...
ebrahim kalate rahmani بازدید : 292 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (0)

| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET |
هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو در این پست وب سایت البرز دانلود نسخه جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار اسمارت سکوریتی Smart Security ساخت شرکت معروف ESET میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ESET تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به عنوان مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی ESET را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ebrahim kalate rahmani بازدید : 245 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (0)


| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 |
هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو در این پست وب سایت البرز دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ebrahim kalate rahmani بازدید : 243 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه با نام تقاص 1 ( هراس ) ... با 3 کیفیت متفاوت

( قسمت اول آهنگ تقاص با نام هراس تیتراژ میانی سریال قلب یخی می باشد که قسمت دوم این آهنگ در مجموعه بعدی پخش خواهد شد )

( کـیـفـیـت ارجـــیـنـال )



ebrahim kalate rahmani بازدید : 234 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)

انسان هم مانند دیگر موجودات زنده روی زمین، دارای محدودیت هایی برای زندگی کردن است. برخلاف بسیاری از موجودات، شرایط زندگی انسان بسیار محدود است و نمی توان در بسیاری از شرایط، جان سالم به دربرد. آنچه در ادامه می بینید، بخشی از محدودیت هایی است که بدن انسان را احاطه کرده است.

 1 -بیشترین سرعت دویدن یک انسان چقدر است؟

2 - چند ثانیه می توان در شرایط خلأ دوام آورد؟

3 - گنجایش مغز انسان چقدر است؟

4 - تا کجا می شود سرما را تحمل کرد؟

5 - بدون آب و غذا هم می شود زنده ماند؟

6 - تا چه مدت می شود نخوابید؟

7 - بدن انسان تا چه شتابی را تحمل می کند؟

8 - تا چه ارتفاعی می توان نفس کشید؟

9 - بیشترین وزنه ای که می توان بلند کرد چند کیلوگرم است؟

10 - چقدر تشعشع، انسان را می کشد؟

11 - چند دقیقه می توان نفس را در سینه حبس کرد؟


توضيحات همراه با عكس در ادامه مطلب...

ebrahim kalate rahmani بازدید : 289 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)

امروز يه نكته اي جالب از سايت گوگل براتون گذاشتم كه حتما باعث تعجب شما ميشود! ابتدا وارد سايت گوگل شويد و google gravity را سرچ كنيد و اولين نتيجه را كليك كنيد يا مي توانيد از لينكي كه اين پايين گذاشتم وارد شويد كه مي بينيد چه بلايي سر page گوگل افتاده!!

Google Gravity

منتظر نظرات خوبتون هستيم!

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • شنبه 17 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 18 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • چهارشنبه 29 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1699
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 3,287
  • باردید دیروز : 6,151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 18,174
  • بازدید ماه : 96,772
  • بازدید سال : 506,679
  • بازدید کلی : 2,489,423
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X